dilluns, 30 d’octubre del 2006

Uns craks!!

Eiii companys.

Avui és dia d'alegria!!! Ahir vam fer el primer bolo de teatre amb les noies i la seva genial obra. Vam anar a Palau de Plegamans, que no per ser aprop, desmereixia la importància de la trobada. Jo vaig arribar a dinar amb la colla de muntatge i la tropa va arribar a la tarda, just per fer quatre proves i preparar-nos. MOOOOOLTS nervis, masses. Però un cop llançades a l'escena, tot va marxar sobre rodes. Ejem... Bé, alguna cosa va fallar... tipus decorats, tipus "naveguem"... però, en paraules del propi Canadell, "són coses del directe". En fi, esperem que comenci una nova etapa amb aquest grup, per sort, ple d'il·lusió i bones espectatives. Crec que ens mereixem una felicitació. Per les noies, per nosaltres, per tots.

Salut!

1 comentari:

Cusins Piñol!!! ha dit...

M'encantaria fer el mateix i estudiar el mateix que tu intentare estudiar aquesta carrera i també tinc un blogspot, hem podries dir com as ficat la musica perfavor?? contesti al meu correu gràcies!!!

jpctivenys@hotmail.com