divendres, 25 de maig del 2007

Esprint final

Doncs sí, s'ha acabat la campanya electoral. Tot just queden 3 hores per entrar en el dia de reflexió, però si us sóc sincer, jo ja en fa unes quantes que he entrat en el meu període personal de reflexió electoral.

Aquesta ha sigut la meva primera campanya municipal, i la veritat és que he comprovat que és eternament cansat, però també eternament gratificant, doncs quan et trobes gent encartellant que et felicita per la feina feta, o et trobes gent pel carrer i et diuen que et votaran, que ho heu fet molt bé, això et dóna més ànims per seguir encara més.

Han sigut quasi dos mesos (sí, siguem realistes, qui fa només 15 dies que està liat amb temes de campanya?) de feina constant; de sortir de casa a les 7 del matí i arribar a les 2 de la nit. De no parar ni un sol moment d'explicar que la nostra opció és la més seria, la més humana, i la més realista.

En fi, segurament tots els qui llegireu això heu estat en campanya també i sabeu del que us parlo.

Només em queda convidar a tothom a venir al Centre Cívic diumenge i a donar al vostra opinió en forma de vot. I donar les gràcies a tots aquells que, tot i no participar de la campanya, tot i estar, o no, en política, m'han donat ànims en aquests complicats dies: en jm bella en especial, la marta torrecillas, els de la colla (Dídac, Albert, Maria, Berta, Serra!!), la marta comellas, al jofre (manxaire), al joan (l'altre manxaire), i sobretot la noia més wapa del món, Eva!! Espero tenir ara més temps per tots vosaltres

Sense vosaltres nose pas si hauria aguantat tot això! :S

Una abraçada per tots!!

p@blin