dimarts, 25 de setembre del 2007

Primer dia!

Sí!! Avui ha sigut el primer dia de classe i ja hem començat tres de les assignatures que haurem d'aprovar. No ha començat gaire bé, doncs hem sortit de Sant Feliu una mica justos sent inici de setmana i hem trigat una hora i quart a arribar a l'Estació de França! I jo ja estava nerviós de pensar que feia tard...

Però quan he arribat tot s'ha anat posant a lloc: primer no recordava l'aula on tenia classe, només sabia que era al primer pis. I gràcies als horaris de les classes l'he trobada ràpidament. A més, com que era del rollo anfiteatre i tenia porta al darrera, no he hagut de passar la vergonya de passar per davant de tothom... si, mira, m'hauria mort de vergonya, el primer dia i entrant 20 mintus tard. Per millorar una mica la situació, el professor només havia explicat el temari i quatre coses sense "rellevancia curricular".

Després d'entrar en matèria pel que fa a les mates, hem fet la segona hora. Fonament físics de la informàtica; patapam! Val a dir que el tio era prou catxondo i ha fet la classe amb prou gràcia. Tot i que em costava una mica recordar els conceptes que fa dos anys que no toco, ho he entès tot més bé del que em pensava.

Per acabar, hem rematat el dia amb Programació I, l'assignatura, segons el propi professor, més divertida del trimestre. Llàstima que, de moment, ell sigui el professor més aborrit. xD No m'ha acabat de convèncer perquè explicava molt a poc a poc, i s'entreveia com dubtava constantment. Entre això, i que s'ha dedicat a llegir un powerpoint que tenim a internet (fet que implica que ningu prenia apunts...) doncs al cap de 20 minuts ja estavem tots arrepenjant el colze a la taula, i el cap a la mà. Què voleu que us digui, jo després de dues hores així no sabia com posarme...

A totes les classes ens han explicat el xou del que disfrutarem entre classes de grup de teoria, classes de pràctiques (exercicis) i els seminaris (definits com a classes de "problemes" que resol el propi alumnat...). Es veu que grupclasse>pràctiques>seminari en nombre de persones, ja veurem.

En fi per ser el primer dia ha anat prou bé.

Salut!

Pau.

PD: Dec un post a l'Alçat de la CAJEI que van fer a Caldes i que va estar molt currat, i un altre al meu pare, ja sabreu perquè! :D

PD':La foto no és pas meva, però m'ha fet gràcia!!