dimecres, 31 d’octubre del 2007

Primer aniversari!

Avui toca auto-felicitar-me una mica perquè aquest blog fa 5 dies va fer un any. I potser el més rellevant és que ni m'en vaig adonar!!! jajajaja

Perquè sobretot des de un parell o tres de mesos ençà m'hi he posat bastant, i m'ha agradat molt. M'ha agradat perquè la gent me'n comenta coses, perquè reflexa allò que penso (tot i que no sempre... haurieu de veure els textos que he escrit però he desat com a "esborranys" i no he publicat...).

Però en el fons el blog és la meva finestra al món, i, tot i que sempre hi sóc darrera, sovint convé "tancar" la finestra i no publicar els textos, i guardar-los per un futur. Crec que és un fet que ens ha passat a tots els blocaires.

I res més, donar les gràcies a tots aquells que han passat per aquí, animar als que ho fan però encara no hi deixen la seva petjada (alguns ja sabeu qui sou). Però en general a tots els que un dia o altre heu passat per "Recordant a Plutó". El blog ha arribat a les 518 visites l'ultim més!

Textos personals, filosòfics, sobre fotolog, textos sobre jerc, el connecta, el correfoc, els estudis, festes, política, la ràdio, vacandes, teatre; tot allò que faig, i que m'encanta! Un total de 47 escrits publicats que de segur aniràn a més.

Fins aviat!

Pau.

PD: Penjo aquesta foto en "honor" a una persona molt estimada, que fins hi tot estant a Colòmbia durant uns mesos (que li van resultar meravellosos, tot i no haver parlat directament encara...), va visitar el meu blog. La Vanessa! Assídua sobretot als inicis i gran comentarista (tot i desaparèixer temporalment, repeteixo, temporalment (perquè tard o d'hora tornarà! :D) de la xarxa), tant com amiga!