dimecres, 7 de maig del 2008

100 Posts!

I tot i tenir un post pel Connecta, a punt, avui toca parlar del blog pròpiament, ja que aquest post fa l'escrit nº 100! Començava el 26 d'Octubre de 2006. Tot un plegat de vivències, pensaments, consells, anades d'olla, opinions sobre blocs, els estudis, el connecta, les festes, les jerc, la política, la radio, el teatre, la pompeu, viatges.

I aviat farà 3 mesos que vaig adquirir el domini www.pauibars.cat. I està donant molt bons resultats. Les estadístiques de Google (GoogleAnalytics), que recomano, ja donen un 40% i escatx de visites des del domini.

Dades curioses:
- Des del 14 de maig de 2007, han passat per aquí 5304 persones!
- El post més visitat és el de "La calenta xarxa santfeliuenca".
- Tinc 4 visites de persones que han buscat "aigua de valència" al google i han triat el meu blog XD.


La veritat és que m'agradaria fer-li un rentat de cara, però no trobo el temps per enlloc. Algú en té de sobres?

Salut!

Pauet.

PD. Gràcies a tots els que passeu per aquí (els que comenteu i (138 comentaris) els que no... que us veig... ;P ). S'accepten totes les crítiques!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també tinc problemes amb el meu ordinador. Recordem q t'ho haig de comentar. Potser em podries ajudar.

Pau ha dit...

Quan vulguis Montse! Que ultimament els ordinadors estan com la primavera!

;)

Fes-me un truc i en

Salut!

Anònim ha dit...

paueett!!
jejej si si ben fanós k es aket coi de blog teu.. yan k ja l'han decsobert varies persones entre elles, els avis de la berta, els de l'albert i alguns clients de la pastisseria k a través ddel teu coi de domini han arribat al meu fotolog xDDD!!

k sàpigues k jo sóc de les perones k més visito el teu blog, basicament pk ja el tinc a allà d'alt am allò del firefox k tant b em vas ensenyar jjejeje!!!


un petooo i k per molts anyysss!!!!!

jo com sempre... et seguire comentant!!! :)

Pau ha dit...

jajajajaja si la veritat és que també han passat per aquí algunes persones no gaire apropiades xD pobre berta i albert...

doncs jo tinc la nova versió del Firefox (3 beta 5) i té més d'una coseta que va molt bé!! No se si també l'han tret a gindous... ja farem una classe un dia!

i merci per tots els comentaris. un dia comptaré quants dels 142 son teus... ;)

petons serreta!!

PD. M'has negat el cafè... això tindrà represàlies...

pauet

Unknown ha dit...

Pablins!

Felicitats per la trajectòria del teu blog. Ara, que podiem esperar d'un Tècnic Superior Enginyier Informàtic Correfoguista de Deixalles'81 amb una Ona tant Codinenca!!!

Felicitats i visca el temps lliure!!!

Pau ha dit...

Quiiiiim

Doncs per la teva informació, el teu tecnic superior enginyer informàtic ja té un cd que està estudiant, pel que parlavem l'altre dia del wifi!

;)