dissabte, 9 d’agost del 2008

Patrocinant "La Selección"

Feia temps que em rondava pel cap, arran d'algunes imatges dels entrenaments de la selecció espanyola de futbol, que volia fer-ho.

Fa uns dies vaig anar a "La Caixa" i els vaig dir que cancel·lessin el meu compte, targeta, carnet jove i tot el que hi tingués relació. La noia que hi havia allà va dir que cap problema, i mentre ho feia em va preguntar pel motiu. Li vaig dir, que no volia ser client d'una caixa que patrocina la selecció espanyola de futbol, o que té per defecte el castellà al portal www.lkxa.com, dissenyat específicament per la "comunitat jove" de La Caixa.

Em va dir que el tema de l'idioma el posarien com a suggeriment, i que el tema del patrocini formava part de l'estratègia d'expansió de "La Caixa" a Espanya, que ja veuríem quan arribés Europa, bla bla bla, i que creia que si tinguéssim selecció Catalana oficial també la patrocinarien.

A tall d'anècdota, la tia que em va treure l'efectiu devia estar tant flipada que em va donar la pasta, i quan la seva companya volia cancel·lar el compte hi havia el doble de pasta perquè en el fons havia fet un ingrés... llàstima que no tenia cap fortuna, tu!

Salut!

Pauet.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Una mica exagerat... Aquest és el radicalisme que fa tant mal a Catalunya a l'hora de buscar coses fora dels Països Catalans

Pau ha dit...

Potser sí anònim, però a mi no m'agradava pensar que era part d'allò que patrocinava la selecció espanyola.

Salut.

Pau.