dimarts, 14 de febrer del 2012

Corteo, de Cirque du Soleil

De nou la gent de Cirque du Soleil ha fet parada a Barcelona amb un dels seus espectacles. Aquesta vegada és el torn de Corteo. Diumenge passat vem tenir el plaer d'anar-hi i, com sempre, van estar a l'alçada.


Tanmateix, estic d'acord amb un comentari que em feien el mateix matí d'anar-hi un amic assidu als espectacles de la companyia; i és que no és dels millors dels que han fet.


Una de les coses que em fascina, però, és la cultura de l'esforç que desprenen tots els aspectes i membres de Cirque du Soleil. És impressionant sentir i veure les hores i hores de treball, d'assaig, de proves, de manteniment muscular, que han hagut de passar tots els actors. Les vegades que han hagut de caure per poder fer el numero bé.

Us recomano l'experiència, sobretot si ho hi heu estat mai!


4 comentaris:

Guida Al·lès ha dit...

Hola Pau, encara q no ens coneixem, escric per dir que acabem de sortir de l´espectacle i ens ha meravellat! N´havia vist d´altres i m´ha semblat ni millor ni pitjor sinó diferent. El vestuari una delícia pels sentits. Totalment d´acord amb la cultura de l´esforç.

Pau ha dit...

Hola Guida!

Primer de tot gràcies per passar per aquí! Segurament aquesta opinió meva és perquè a mida que veus espectacles seus, et costa un xic més que et sorprènguin. I reconec que Saltimbanco, que a més vam veure a la fila 2 (i això sempre impacta més), em va encantar! Per no dir Alegria!

Ara, com sempre, un gustàs!! I el tema de l'esforç es ben cert! Jo sóc tècnic de llums a un grup de teatre i si nosaltres, que fem obres "convencionals" ja ens hi passem hores, ells només en forma física ja hi deuen dedicar una barbaritat!

Ara, son sempre dignes de veure!

Gràcies de nou pel comentari! :)

Albetta =) ha dit...

Jo només he vist espectacles seus en vídeo, mai en directe... la meva mare sí que els ha vist en directe i diu que són espectaculars... s'hi haurà d'anar =)

Un petó!

Pau ha dit...

Doncs haurem d'anar-hi, no? :) Gràcies per comentar guapa!