dijous, 10 d’abril del 2008

Noves impressions

Noves impressions del que pot ser aquest tercer trimestre:

- Passem de programar en C a fer-ho en Java. Primera frase del profe (resum: "Nois, s'han acabat els punters!".

- En resposta a una proposta d'un alumne sobre la cinquena generació d'ordinadors, que proposava que seria quan aquests entressin en el món de la física quàntica, el professor de Sistemes Operatius li diu "pero eso seria fumar mucha marihuana, no??". Partida general de la classe, i frase directe a patatabrava!

- Classes de pràctiques de Procesament del Senyal I en anglès. Avui hem fet la primera i... bé... tinc una mica rovellada l'expressió per dir-ho finament. (Tot i que fins hi tot jo m'he sorprès de que la comprensió no m'anava pas malament).

- Computadors III seguirà molt probablement el camí de CompusI i CompusII XD.

- D'altra banda, crec que farem totes les assignatures, pinten prou bé.

- Hi ha enginyers que cobren 7.000.000.000 de dolars per no pensar, i fer petar un coet (Arian5) en 30 segons... per la cosa més tonta del món.

En fi, vaig a veure que fan de bo els de l'AXA Barça.

Salut.

Pau.