dissabte, 5 de maig del 2007

Altafulla '07

El passat 29 d'Abril vam anar a Altafulla amb tota la colla. Va estar molt bé. Vam dormir a l'alberg de la Xarxa (http://www.tujuca.com/frameset_xac.htm). No hi havia gaire gent al poble i a la platja s'estava de conya. L'aigua una mica freda, però no ens va espantar pas.

El viatge el vaig proposar jo unes tres setmanes abans. Ja veia arribar el que se'm tirava a sobre i vaig preveure un petit període de desconnexió. I efectivament vagi desconnectar. Vaig endur-me el mòbil nou que no coneix quasi bé ningú. Vaig apagar l'altre i el vaig deixar al calaix de casa.

La setmana anterior havia anat a mínim un examen diari, a part d'entregues de treballs. El viatget va ser una mica massa curt, però va donar resultat, que és del que es tractava. Ara ja he acabat les classes i estic de ple en crèdit de síntesi, però que és un altre rollo... En fi, s'ha acabat l'estress culinari. Només m'haig de decidir per l'any que ve... xD

Que tal començar a pensar en l'estiu!?

Una abraçada a tots.

p@blin

1 comentari:

Jordi Molinera i Poblet ha dit...

Ep!

La propera vegada que vingueu a Altafulla recordeu que hi ha secció local de les JERC! :P

Sempre podriem quedar per pendre algo i us ensenyem el poble i els seus raconets!

Salut!