divendres, 18 de gener del 2008

Frenada a temps.

Aviat pensareu que estic bolat, entre les meves iniciatives freaks i els meus titols dels posts, però avui m'heu de disculpar, doncs estic una mica fluix de salut i el cervell se'n recent.

Avui penjo un parell de links nous aquí al costat, que són el vídeo de l'Ester sobre el Carnaval que aviat montarem, i el logo de la Catosfera.

I atacarem el primer tema, el segon el deixo per demà o més endavant. I és que ahir vaig prendre una sana però no tant volguda decisió; aparcar el correfoc durant un temps, per poder respirar una mica més (i aprovar el 66% dels credits que necessito a la Pompeu per passar a segon...).

Em fa molta rabia perquè de les activitats que faig és de les que m'agrada més, però avegades l'ordre de prioritats no és el que un vol. Si bé seguiré portant (o intentaré portar) la web del Correfoc, la meva dedicació no anirà gaire més enllà.

Així que avui el post va per aquest grup tan ben parti que tenim a Sant Feliu, el qual no penso deixar del tot mai, perquè sou fantàstics, genials i ens ho passem de puta mare!!

Salut i foc!!

Pau.


2 comentaris:

Unknown ha dit...

T'haurem de trobar a faltar o no ens deixaràs???

Molts Anims Tiu!

Ton

Pau ha dit...

No, no tranquil, no em trobareu a faltar tranquils, seguire donant la tabarra, però d'aqui a un temps prudencial... ;)

Salut i foc!

Pauet.