dijous, 31 de gener del 2008

Pausa gripal

Ja torno a ser aquí!! Haureu de perdonar la meva (massa) llarga absència. He de dir que estic molt content de veure com tot i no poder escriure al blog, una mitjana de 15-20 de persones visitaven el blog. És una de les coses que m'anima, i molt, a seguir escrivint.

Com us comentava avui fa 7 dies estava al llit, de fet vaig ser-hi tot dimecres, dijous, divendres i fins dissabte a la tarda no vaig sortir de casa. Ara, per això, ja estic totalment recuperat. Fins ara, doncs bàsicament recuperar feina perduda de la Pompeu, històries a Ona Codinenca, i demés.

Una de les coses que em va fer més rabia és no poder anar el cap de setmana a Granollers, on es feien les Jornades de la Catosfera, tot i estar-hi inscrit. Per sort vaig poder seguir part de les jornades via streaming a internet. La veritat és que em van agradar molt, i no em penso perdre per res les pròximes.

I avui, per no allargarme massa em guardo els temes que tinc per futurs posts (entre el mono que tinc de blog, els temes acumulats em veig capaç d'actualizar diariament durant un bon temps :P). Simplement comentar que el món blocaire santfeliuenc s'amplia.

Programes d'Ona Codinenca amb blog:
Tu jugues!
Veus
Hi havia una vegada

A més, un parell de detalls: us recomano Buscant a Wally (calderí); i l'Ajuntament de Sant Feliu ja té el domini que no hauria hagut de deixar escapar mai: www.santfeliudecodines.cat. Falta actualitzar el Whois i, pel meu parer, allotjar tota la web sota aquest domini (doncs ara només ens redirecciona), però tot es farà.

Salut!

Pau.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

pableeiiixxonnnsss!!!!!

kom anem rei??
spero k b, eee??
ammmsss saps k dels 15 20 persones k et visiten jo sempre cada dia soc d'una d'aquestes jajjajaja!! xDD
i si k portaves dies sense act... :(

aixi k fent pubklicitat del buscant a wally jajajja... son tots d la meva classe, i un dlls es es notres extimat petit xavi faja!!tot i k casi sempre actualitza l'adri...


ens veiem avui a teastre?
aaa per cert x festa major d moia t'obligo a disfressarte d xaiis amb tots nosaltres (la maria, la kral... i nosaltres ^^)


un petó!!!!! :D

Pau ha dit...

Doncs, si, la veritat és que quan m'ho vas dir no hi vaig pensar més... i l'altre dia vaig entrar-hi per casualitat xD Però en fi, que em molta bastant.

Ja veurem si baixo a teatre, si vinc parlem i m'expliques això dels xaiets aquests que dius... :S

Ptonets!

Pau.

PD. Ja sé que em segueixes diàriament, ja...