dijous, 5 de juny del 2008

Record Mundial Firefox

Download Day 2008

Avui us parlare d'una iniciativa que ha sortit. Es tracta de batre un record Guiness, pel que fa a la descàrrega d'un programa el dia que surt a internet. El programa en qüestió és el conegut Mozilla Firefox, navegador que cada cop treu més terreny a l'Explorer de Guindou$.

Podeu afegir-vos a la fita a través de la seva web, i us enviaran un correu el dia que la nova versió 3.0 del Firefox estigui disponible. Hi ha un mapa mundial amb el nombre de gent que s'hi ha aderit per països.

De nou us convido a fer servir aquest explorador, més eficient, més segur i personalitzable fins a l'infinit. Pels que no pogueu esperar la versió final, podeu baixar-vos en català per Windows, per Linux, o Mac, la versió beta.

Salut!

3 comentaris:

Afontcu ha dit...

Jo ja estic apuntat per Andorra!! jeje

Em vaig descarregar la 3.0rc2 i no està gens malament...crec que és impossible que algú prefereixi l'Explorer que el Firefox :S

Pau ha dit...

Si, la veritat és que costa d'entendre... al meu blog les visites del Firefox ja superen les de l'Explorer, però ben justet. Jo és el primer programa que instal·lo quan formatejo ordinadors d'algú. ;D

Pau ha dit...

Per cert, ja diràs com us ha anat la sele! Anims!