dimarts, 11 de maig del 2010

Instant perdut - Dept

No és nova, però l'he descobert fa poc i estic enganxadíssim a aquesta cançó! M'encanta!



Vull entendre el desig
que m'ha dut aquí
Incansable i amb tantes ganes
de poder dir...
com desitjo poder ser
important i decisiu,
mentre espero el moment
de poder tornar a veure com
el teu cos m'enlluena tant que no puc
veure res, el meu temps s'atura aquí.

Com tot de cop, fa canviar l'ordre de
tantes coses.
Sóc, un instant perdut en el temps.

Impossible mantenir la serenitat
Les esperes són tant llargues que al
meu voltant

L'aire no es pot respirar i el meu cap
només vol pensar quan arribarà el moment
de poder tornar a veure com el teu cos
m'enlluerna tant que no puc veure res,
el meu temps s'atura aquí.

Com tot de cop fa canviar l'ordre de
tantes coses
Sóc un instant perdut en el temps

com el teu cos
m'enlluerna tant que no puc veure res,
el meu temps s'atura aquí.

Com tot de cop fa canviar l'ordre de
tantes coses
Sóc un instant perdut en el temps

Un moment fugaç, una tenue llum
un lleuger sospir, un instant perdut...