diumenge, 20 de febrer del 2011

Quasi un quart de segle!

Avui escric per donar-vos les gràcies! I és que avui ha fet 24 anys, que cap a les 4 de la matinada, un servidor venia al món a l'Hospital de Sant Pau de Barcelona.

Sou moltíssims els que m'heu felicitat. Ha sigut brutal! Quantitat de vegades pel carrer, 176 a través de Facebook, 2 a través de Twitter, 3 per WattsApp, 5 trucades, 2 sms! Indiscutiblement és degut al poder màgic de les xarxes socials, i a la meva hiperactivitat en el món local i associatiu català. Ja sabeu que m'encanta ser-hi i que hi seguiré posant bona part de les meves energies!

La veritat és que fer anys així és un goig i tinc la sensació de que aquest any serà dels bons! De projectes no en falten, això ja ho sabeu! Gràcies a tots de nou!




2 comentaris:

Unknown ha dit...

Re-felicitar-te en un post per agrair-te que et felicitessim és una Meta-Felicitació?

Per molts MetaAnys!!!

Pau ha dit...

Ni idea. El que segur que és, és una fumada de collons xDD

Merci manxaire!