dijous, 24 de març del 2011

Sincronitzar Google Calendar amb iPhone

Ja fa temps que tinc l'iPhone sincronitzat amb el calendari de Google Calendar, però fins ahir no vaig trobar la manera de fer d'aquesta eina una cosa realment útil, com és tenir més d'un calendari sincronitzat, tal i com els tinc via web.

El problema era que tot i tenir el meu calendari principal, calendaris d'altre gent o d'altres entitats que tinc amb Calendar no hi havia manera de poder-los activar i desactivar des del telèfon.

Navegant per internet, a més o menys sort..., he acabat trobant la solució. Com el primer comentari de l'enllaç, el problema es resolt entrant des de l'iPhone a http://m.google.com/sync, i canviant l'idioma a anglès (English US). La següent pantalla que us mostrarà serà la dels calendaris que teniu, per poder seleccionar quins voleu sincronitzar. 

Una vegada fet això, podreu mostrar-los o amagar-los des de la mateixa aplicació del calendari de l'iPhone.