dimarts, 20 de desembre del 2011

I perquè no, lamarato.cat

La Marató de TV3 és un gran projecte, conegut per segurament tots els lectors d'aquest blog, i del qual poques definicions més es poden fer. La moguda, iniciativa, col·laboració i impacte que genera aquest programa és extraordinari, i deixa clar que els pitjors tòpics sobre els catalans no són pas certs.

La meva intuïció, però em va traïr el passat diumenge, quan a l'intentar fer el meu donatiu via internet, vaig comprovar estranyat que el domini www.lamarato.cat no donava cap web com a resposta, i deixava una bonica pàgina de "no s'ha pogut trobar". Al comprovar el titular del domini, sorpresa doble, ja que estava lliure.

Tots sabem perfectament que La Marató és de TV3, però el fet que calgui entrar per www.tv3.cat/lamarato és més difícil de recordar.

Per tant, la meva petita col·laboració passa a ser, es d'avui, a haver comprat el domini www.lamarato.cat i redirigir-lo a la web del programa, perquè totes les visites que vinguin per aquesta via no acabin en una plana web sense sortida com em va passar a mi, i aconsegueixin col·laborar de forma encara més ràpida i senzilla.

I vosaltres, a què espereu!? Si no vau poder trucar diumenge, encara podeu fer donatius pel Servicaixa!