diumenge, 13 de setembre del 2020

Viure sense smartphone al 2020

Doncs això que diu el títol: en breu (quan acabi de memoritzar els telèfons més importants a la SIM i acabi un parell de coses en què estic implicat començaré un repte sense data final, en el què us aniré explicant què passa quan decideixes viure sense telèfon mòbil intel·ligent, altrament coneguts com a smartphones.

És un repte que alguna vegada m'havia passat pel cap, i després de llegir el llibre "Desconéctate y vive" de Victor Martín Font, m'he decidit a engegar. He comprat un Nokia 5310 dels "senzills" i en breu serà el telèfon mòbil que portaré a la butxaca en el meu dia a dia.

Evidentment em podeu seguir contactant per telèfon, Skype, correu electrònic, i xarxes socials, que en principi no les tancaré, però no les duré a sobre sempre.

Us ho explico aquí en 5 minuts: