diumenge, 7 d’octubre del 2007

Dimonis?..... Foc!!!!!!

(Click per ampliar)

Avui toca dedicar una part d'aquest espai del blog a la colla de diables més incendiària i vella (tant amb v com amb b) del Vallès Oriental i part del Principat!! I per això penjo la foto del final del Correfoc de Festa Major de Sant Feliu, l'acte en que posem més ganes i que ens estimem més!!

Perquè des de que estic amb ells he viscut molts bons moments, perquè tots són genials i perquè cremar és el millor que hi ha!!! Aquesta festa major no hauria sigut el mateix sense el correfoc, ànima de tot Santfeliuenc i santfeliuenca!!!

Us convido a entrar a la nostra bonica (i en constant renovació) web www.correfoc.org i a veure com sóm de bojos, animats, engrescats i, com no, cremats!!

Salut i foc!


PD.: Dimonis?!

Pauet.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

pauuuuu!!!!

koi d pauu!!
k has perdut el senderii??
jajjaajaj!!!
encara no mu crec... ni jo he escrit mai tantal meu propi fotolog... jajjaj k booo!!!
ara em fara pena actualitza, ee??

dns a mi tamb ma fet ilusio dedicarte el fotolg, a mes la foto m'agrada ml... pk d moment nomes la tinc jo ;P (a t te la vaig passa??)i nsee... m'agrada perk va ser abans d començar el corrfeoc d palau, i m'enrecordu k en tenies mltes ganes i k to vas passar ml b, i despres el vem acaba am un supa a l'aiguabella... aixo si sense lambrusco, eee???
dns si, si... jo també n'estic ben contenta d'haver-.me fet del coorrefoc, i mira que al principi no ho volia, pro aquesta festa major si ha sigut especial per mi ha sigut en molta part perquè me fet del correfoc i he viscut noves experiencies... com ara la presentació vestits d diables, la baixada d llits fent d control ^^, i com no anar dins el burro i els sopars... i el emprecintament k em va fer el jofre... xD

aixo que dius d'ecriure sense k i pk i tal... millor per tu... jo m'estic malacostumant i llavorss.. kaka... totik per pendre apunt a classe em va ml i ml b!!


b pauet... les teves mans devant un ordinador poden contra les meves... jjejej per tant me'n vaig a dormir i pensare una mica am les filsofades... k va bb!!
sas d que m'acabo d'enrecordar??
tenrecodes la conversa d josa a l'esglesia?? k no se d k parlavem pro era guaii¿¿ filsofavemm i moool!!

ara si... nanutt pablincituuu!!

un pto i una abraçada ;)

Anònim ha dit...

FOC!

;)


He aprendido k el silencio
se hace cada vez mas raro,
y no siempre lo mejor es lo mas caro
cuando mas lejos estas mas me cuesta respirar,
el silencio es no explotar en tus manos, el silencio es no pensar, es lo k kda...


1ptonas!


.. eva ..

Anònim ha dit...

pablinsituuu!!!!

bons comentaris els teus, ml bons, i sobretot ml llargs... jejjeje!!

mirar-se el melic... no sempre deu ser fàcil, i menys quan t'adones k el problema inicial ets tu mateix, i casualment la gent "més dolenta" són els que no se'l miren, en canvia, la gent que s'ha plantejat una mica, si actua d manera raonable o no, aquesta gent tendeix a fer les coses "millor".


i la ciència, la ciència... tot un món per descobrir, tot un món per respondre preguntes (les quals espero i ser que no arribarem a saber mai totes, sinó quina gràcia tindria viure sense curiositat??)
la ciència em té captivada i ml en especial la biologia (ciència d la vida), i cada cop em plantejo més seriosament si fer una carrrera d'aquesta branca... (biologia... :) )

desde que faig batxillerat k amb un únic any, he après tantes coses... és genial trobar reposta i explicació a totes les preguntes, però pot ser catastròfic tenirles totes res`pstes...

per això, assentada devant d la pantalla d l'ordinador et dic ben baixet...

no perdis mai la curiositat :)

unh petonàs poll ;P