dilluns, 29 d’octubre del 2007

Una imatge val més que mil paraules

Avui poca lletra i recull de fotos que ja fa temps que volia penjar, i que poc a poc em van arribant. Per cert, avui manifestació a les 19:00 a la Plaça Sant Jaume, perquè ja va sent hora que deixin de tractar-nos com titelles!! Som persones i no ens podem moure en transport public dignament ni a la de tres! Joder!

















Obra de diumenge: La filla del mar, d'Àngel Guimerà; per Deixalles '81. Retoc fotogràfic de mà de la Serreta (la de la foto).

















Fantàstic grup que vem anar a la festa de l'Albert el dissabte. Una festa per recordar!!
Nota: A la part inferior dreta de la imatge, el futur DJ de Sant Feliu. El noi promet!!

















Una persona per qui no calen paraules! ;)

















Un indret preciós del màgic país on tenim el priviliegi de viure.

PD.: Esperant una reacció esporàdica del Josué i la Serreta sobre un post anterior... el fred comença a glaçar-nos les idees?? Espero que no! ;D

Salut!

Pauet.

1 comentari:

Anònim ha dit...

pablliiinnn!!!

no es congelen les idees no... massa k em bull el cap (d'estudia xD)
el josue aket es el pujol? no oi?
xD jajjaja!!
k guai el post...
em fas dentetes ensenyantme com pots posar les fotos k et surtin d la punta dl... Nas xD!!
jajjaja
no, no ml guaii en seriu!!
i el retoc d la foto no em diguis k no l'afavoreixx?
esk n'estic aprenent... :P
jejjeje

ahir mestava suban... em deies coses i no entenia ni el k llegia, es a dir, tenim una conversa penden... valss??

un ptonass pablinn!!
k set estima i no saps com ;)